اجاره ماشین + اجاره ماشین عروس + رنت ماشین + اجاره خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

یک خرده فروشی را باز کنید بسیاری از رشته های اصلی استراتژی های بازاریابی خود را تغییر می دهند تا رنت ماشین  از مزایده های فروش مستقیم و خرده فروشی ها جلوگیری کنند، که هزینه های کمتر و بازدهی بهتر را فراهم می کنند. در حالی که شما مجوز و پرسنل فروشنده را نیاز دارید، تعداد خرده فروشی ها برای بسیاری از مجوز ها و مستقل ها تبدیل شده اند. اپراتورهای محلی یک پایه ساخته شده در مشتری دارند. اجازه دهید که اجاره دهندگان شما می دانند که از ناوگان خود به فروش می رسانند. اجازه دهید آنها را بدانند که این اتومبیل ها توسط مالک محلی کسب و کار خدمات و مراقبت می شود.

 

    گوشت گاو خود را به فروشندگان خودرو. اغلب مدیران ماشین استفاده می شوند و مشغول مدیریت روند فروش در خانه هستند. آنها به دنبال راه های ساده تر برای بازگرداندن تعداد فروش خود را با سفر کمتر به حراج، جایی که آنها می توانند ساعت ها صرف و به خانه خود را با کمی برای زمان خود. تماس با نمایندگی های محلی خود را از نام تجاری که شما در فروش برای پیدا کردن آنچه که مدل ها و تجهیزات آنها علاقه به خرید تماس بگیرید. با باز کردن ارتباط با یک پیشنهاد خوب، مدل های پاک، آنها می دانند که شما برای اولین بار برای کسب و کار تکرار آسان تماس بگیرید. شما حتی ممکن است یک منبع اجاره برای مشتریان خود شوید.
دوستان با کارگزاران کارگزاران محلی و همچنین ملی وجود دارند که نمیتوانند صبر کنند تا شما بتوانید وسایل نقلیه خارج از خدمت خود را به فروش برسانید – و آنها خریداران را در انتظار دارند. این کارگزاران به طور روزانه از اجاره ماشین عروس بزرگ فروشندگان خود دعوت می کنند. بسیاری از مدیران ماشین استفاده می شوند از کارگزاران برای کمک به سهام خود استفاده می کنند زیرا آنها نمی توانند وقت خود را برای جستجو برای اتومبیل ها خریداری کنند.
بازاریابی “بالادست” را در نظر بگیرید. با استفاده از برنامه های مزایده اینترنت ماننداجاره خودرو  و رنیکارنت زمان را از زمان نزولی به فروش کاهش می دهد. این همچنان یک بخش در حال رشد از بازاریابی مجدد است. آخرین جمله Buzz عبارت است از “فروش چند پلت فرم”. برنامه های چند پلتفرم مانند رنیکارنت رنیکارنت رنیکارنت رنیکارنت و رنیکارنت اجازه می دهند یک فرستنده را از یک نقطه راه اندازی تنها برای همه مزایده های آنلاین استفاده کنید.
میزان استهلاک خود را در هر ماه تنظیم کنید. این امر به شما در از بین بردن خسارات عمده ای در اتومبیل ها هنگامی که از کار بیرون می آیند جلوگیری می کند. اگر در این وضعیت گیر افتاده باشید، شما دومینو سقوط را می دانید: ماشین هایی که به درستی از بین نمی روند، خودرو را در ناوگان طولانی تر می کنند تا سعی کنند تفاوت را تشکیل دهند. این واحدها دارای مایلهای بالایی هستند که می تواند به شکایات مشتری منجر شود و مشکلات مربوط به حساب های شرکت را ایجاد کند. اتومبیل های اجاره ای با بیش از ۶۰،۰۰۰ مایل ممکن است مجددا تجارت را محدود کنند.
فروش وسایل نقلیه ای که برای فروش آسان تر است. در حالی که این مشاوره همیشه سبز است، آن را بسیار مناسب تر از همیشه است: انتخاب کنید که می سازد و مدل هایی که خریداران خرده فروش مانند – با تجهیزات موجود در واحد های ناوبری معمولی مانند رنیکارنت ، چرخ های آلیاژی و یا حتی سطح تر و تمیز بالاتر.
بدانید که رقابت شما در خرید و فروش است. برخی از مدل هایی که تولید کنندگان با انگیزه های بزرگتر بارگذاری می کنند نیز آنهایی هستند که خریداران خرده فروشی جدید خرید نمی کنند. هنگامی که زمان به بازار مجدد می آید، شرکت های اجاره ای بزرگ، تعداد زیادی از آنها را خواهند داشت و با شما رقابت خواهند کرد.
خرید مورد استفاده یک بازار خودرو با استفاده از ماشین های بامزه برای زمان اجاره ماشین  مناسب برای ناوگان کردن با مدل های کمی استفاده شده از مدل های سال ۲۰۱۴ به جای مدل های ۲۰۱۵ جدید می سازد. واحدهای مورد استفاده به خوبی برای اجاره های محلی و جایگزینی کار می کنند که به مقدار زیادی مایل نیستند. اپراتورهای هوشمند واحدهای مورد استفاده را خریداری می کنند و قبل از رسیدن به گارانتی کارخانه محدودیت می یابند. استراتژی خرید استفاده می شود در فصل های پایین به خوبی کار می کند، زیرا این واحدها دارایی های کمتری دارند و می توانند برای کمتر هزینه اجاره شوند.
اجرای طولانی تر (اما نه خیلی طولانی) اگر ناوگان فعلی شما در شرایط خوبی قرار داشته باشد، واحدهای خود را با جزئیات و سرویس جدی روشن کنید تا بتوانید آنها را برای شش تا ۱۲ ماه دیگر اجرا کنید. سعی کنید از واحد های مسن تر خود برای کسب و کار محلی بیشتر استفاده کنید، از جمله خدمات اجاره اتومبیل و جایگزینی آن. استفاده از واحدهای جدیدتر خود را برای اجاره دهندگان کسب و کار و استفاده از خارج از شهر. توجه داشته باشید که از آستانه حمل و نقل، هزینه های تعمیر و نگهداری شما، مانند تایرها و ترمزها را افزایش دهید. سعی کنید در طول مسافت پیموده شده برای پایان دوره ضمانت نامه بمانید.
ناوگان خود را غنی سازید به جای خرید تمام مدل های مشابه یک کلاس خودرو، اتومبیل های مختلف را از تولید کنندگان مختلف با همان قیمت در نظر بگیرید. این کار نه تنها باعث می شود که در معرض فراخوان قرار بگیرد – اگر یک مدل ضعیف باشد، زمان آن است که مجددا فروش شود – اما محصولات قوی تر نیز بیشتر از جبران خواهد شد.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: